Days: 173

Participants opinions

We were pleased to come to the show that was really very well organised. Everything was great and the only minor observation I can make is that maybe you could organise the talks between companies and super markets in another way so that there are not many people standing and waiting for the others to finish. I don't say that it was a real problem but it is the only thing that I can think of that it could be improved in some way.

Costas Pagomenakis

Frutonea Magazine

Personally, I am very pleased with the participation in the Fresh Market 2016 Conference. As a representative of Harvest House Growers -Rainbow International B.V. From Holland it is a great opportunity to talk with our trading partners from Poland and the opportunity to meet new participants of the Conference. These types of meetings are need definitely.

Sabina Dziedzieska

Harvest House Growers -Rainbow International B.V.

It was the first time that we participated at Fresh Market and we didn´t know firstly how will be the event. Once being there I think we had a good result of connections to potential clients and we could have an idea about the polish market and how do it works.

We plan to participate at Fresh Market 2011, but we have to see first the results of our visiting at Fresh Market 2010. We contact to potential clients, nevertheless we already haven´t closed anything. We are still working and trying to see the possibility to make some business. We think that the organization was quite good, but it is a little “fair” and the possibilities are quite short.

Mónica Monsalve Reineking

Dir. Comercial GRUFESA

Organizatorzy Fruit Expo i Fresh Market stworzyli wyjątkowe wydarzenie w branży. Jest to prawdziwa okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów biznesowych z sieciami handlowymi. Dla dystrybutorów jest to także możliwość dotarcia do krajowych producentów, natomiast dla producentów Fruit Expo to dodatkowa okazja do nawiązania kontaktów także z producentami opakowań, dostawcami chłodziarek oraz innych usług dla sektora.

Organizatorzy dołożyli wszelkiej staranności, aby stworzyć jak najlepsze warunki prezentacji firmy oraz nawiązania kontaktów biznesowych.

Anna Wiernicka

Responsabile Marketing Villafrut

Formuła konferencji jest bardzo ciekawa. Dobrze, że w jednym miejscu, w ciągu jednego dnia można się spotkać z wieloma przedstawicielami sieci i firmami z jednej branży.

Organizatorzy stworzyli przyjazne warunki do rozmów, gdzie obie strony zainteresowane są podnoszeniem jakości swoich usług i są otwarte na rozmowy handlowe. Mamy nadzieję, że przerodzą się one w owocne, długofalowe kontakty.

Anna Wróbel 

Agencja Reklamowa Tango

Pomysł polegający na zebraniu pod jednym dachem przedstawicieli największych sieci detalicznych i firm (…) o różnych specjalizacjach pozwoliło nam na bardzo szybkie i skuteczne nawiązanie kontaktów, które w obecnej  chwili nabrały charakteru współpracy z wieloma z uczestników. Doskonała organizacja i fantastyczna obsługa ze strony organizatora spowodowała, że rozmowy z potencjalnymi kontrahentami odbywały się bardzo sprawnie. Sądzimy, że kolejna edycja będzie równie udana.


Krzysztof Cygan 

Sirane Polska Sp.z o.o.

Uważam, że  to coś nowego i potrzebnego.

Z tego względu, że wszystkie tego typu targi są jak gdyby przepełnione uczestnikami, nie ma takiej bezpośredniej możliwości porozmawiania, uchwycenia tych 5 minut, żeby podzielić się czymś, czy choćby wymienić kilka cennych uwag. 

Eryk Baniak
ANO, właściciel marki Igloopol

I met the actors about the large distribution, the retails and food service. As well as a warm welcome and excellent organization, the appointments were qualitative and promising. The catering services and related services were the same level. This day of meetings between producers and buyers was a great success and was followed by a cocktail reception. Thank you to the whole team!

Patrick Coibion

Sales Manager BLUE ELEPHANT Fine Food Catering

Jeżeli chodzi o konferencję Fresh Market, to brałam w niej udział pierwszy raz.

Głównymi rynkami zbytu dla mojej firmy są: Niemcy i Skandynawia, ale chcemy jak najbardziej rozszerzać nasza sprzedaż na terenie Polski. Dlatego tez głównym celem mojego uczestnictwa było przede wszystkim poznanie tego rynku osobiście, tzn. zapoznanie sie z wymogami, jakimi kierują sie polskie sieci sklepów oraz poznać handlowców, którzy działają na terenie Polski.

Większość z moich założeń zrealizowałam.

Uważam, ze konferencja była bardzo dobrze zorganizowana. Punkt czy powinny być zapisy czy nie, aby rozmawiać z „sieciami”. Nie posiadam doświadczenia z poprzedniego roku, ale słyszałam uwagi od innych uczestników, ze niektórzy kupcy nie stawili się sie na czas i cały plan spotkań został właściwie zachwiany. Na takie sytuacje, jako organizatorzy nie macie wpływu.

Osobiście jednak uważam, ze zapisy jednak byłyby lepsze. Chociażby, dlatego, ze byłoby również wiadomo, gdzie poszczególny handlowiec sie znajduje. Patrzę tutaj z mojego punktu widzenia, gdyż większość czasu poświęciłam na ich szukanie. Oczywiście z ogromna pomocą pań hostess – wielkie podziękowania dla nich. Myślę tez, że 2 osoby przy takiej liczbie uczestników ta nawet za Malo. Panie miały pełne ręce pracy, z szukaniem. Niektórzy handlowcy przyjechali prawdopodobnie na chwile, gdyż byli absolutnie nieuchwytni.

Po za tym czas spędzony w kolejce w oczekiwaniu na rozmowy można by było również poświęcić na odsłuchanie niektórych wykładów.

Moje ogólne wrażenie z Waszej konferencji jest bardzo dobre, przede wszystkim ogromne podziękowania za pomoc w czasie tej konferencji i Państwa ogromną życzliwość.

Anna Bartol

Sales Manager

Jager Holland

Thank you

In the start of June 2015 I checked Freshmarket.pl and the FreshMarket-Retail-Event was announced for last Friday of September. My attention was attracted .

I tried to fill in all company details on the digital form , but as I am not a very handyman in that discipline I needed help. I got that help from the organizer. Since that moment he answered many questions from my side .

We planned our trip to Poland and we could combine with several visits to people that we know on the way to Ozarow Mazowiecki. We checked some orchards , we had nice meetings and great weather and on Thursday 24-09 late afternoon we arrived in Mazurkas .

On Friday morning 25-09 I was at 7.00 allready in the Exhibition-hall at our stand . We had a nice place close to registration desk and we talked with allmost everybody that was interested. Even before our discussions with retailers started we were allready very satisfied about the quality of the contacts that we had made.

The speed-dates with the retail-managers were as succesfull as the meetings we had on our stand with other traders and business-people.

After the serious part of the day we went to the party with the great buffet !. Allthough the number of visitors was not huge , even there we made some new contacts !

I am proud about the real good job that you and your team have fixed . The preparations and the Fresh Market event was a big succes due to your hard work and your well selected , educated and governed team . I regret that I did not ask the microphone from the singer of the band to ask a big applause from all the visitors specially for you , but I hope to have a new chance next year !!!

Once again thank you so much !!!  You can be very proud of your performance !

Kees Oskam 

Company Jan Oskam BV  - The Netherlands

Konferencja Fresh Market to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktu z najcenniejszymi graczami na polskim rynku zajmującymi się świeżymi produktami. - stwierdził Dr. Persico, Dyrektor ds. Marketingu CARTON PACK - zarówno różnorodność podmiotów zainteresowanych tematem konferencji, jak i udział wszystkich głównych kupujących
reprezentujących największych sprzedawców rynku masowego w Polsce, były kluczowymi czynnikami sukcesu i dużego zainteresowania wydarzeniem dla większości odwiedzających. (…) 10-ta Edycja konferencji Fresh Market była
zdecydowanie tętniącym wydarzeniem bogatym w ciekawe możliwości rozwoju relacji biznesowych CARTON PACK na polskim rynku: stymulujące doświadczenie, które należy powtórzyć!” Stoisko CARTON PACK zostało odwiedzone przez kilka firm handlowych, a także  przez plantatorów i producentów: była to świetna okazja do rozpoczęcia nowych,cennych relacji na przyszłość.


CARTON PACK prezentuje szeroką gamę produktów opakowaniowych dla przemysłu owocowo-warzywnego, na konferencji został wyróżniony za innowacyjny produkt CartonPET.


Dr. Massimiliano Persico
Marketing Director of CARTON PACK

Osobiście dla mojej firmy to był duży sukces. Nie spodziewałam się, że kupcy z sieci handlowych będą zainteresowani informacjami o właściwościach owoców Goji, tak rzadko spotykanych w Europie. Bardzo dużo zamówień
wpłynęło na świeże owoce Goji od Auchan, Carrefour, Kaufland oraz Stokrotka. (…) Super wydarzenie w jednym miejscu tyle spotkań. Od innych dostawców w tej branży (…) też dużo dowiedziałam się. Super promocja dla mojego towaru. Polecam to wydarzenie!


Elwira Maciejec 

DILBAR (producent świeżych owoców Goji z Mołdawii)

To są jedyne targi w branży świeżych owoców, warzyw i kwiatów w Polsce, które potrafią zgromadzić w jednym miejscu tylu dystrybutorów i producentów mimo braku wsparcia Państwa. Nam się marzy taka Polagra FOOD, jak była dwadzieścia kilka lat temu. Jednak fundusze promocyjne państwa są tak rozdrobione po instytucjach i agendach, że żadna z nich nie ma funduszy na zorganizowanie potężnej imprezy. Co do konferencji Fresh Market – chcielibyśmy, by uczestniczyło w niej więcej przedsiębiorstw, głównie spoza Polski. Marzy mi się też partnerstwo z sieciami handlowymi.

Mirosław Łuska, Paweł Myziak, 

Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej

Obecność na konferencji Fresh Market traktujemy bardziej jako działanie wizerunkowe niż sprzedażowe. I z efektów jesteśmy zadowoleni. Eksponowany na naszym stoisku produkt, różne typy sałaty i rodzaje opakowań, cieszy się zainteresowaniem. Zdobycie tytułu „Produkt Roku 2018” w konkursie Fresh Market Award za formułę Knox™ przedłużającą świeżość sałaty po zbiorze, podobnie jak nagroda Fruit Logistica Innovation Award 2017 w Berlinie, przekłada się przede wszystkim na cele wizerunkowe. Pokazuje, że innowacyjność ma znaczenie.
 

Przemysław Opioła

Rijk Zwaan Polska

 

OPO Veneto, z siedzibą i głównym magazynem koło Treviso, to grupa zrzeszająca kilkuset producentów warzyw od Sycylii aż do regionu Veneto. Jestem na konferencji Fresh Market czwarty bądź piąty raz i uważam, że to świetna okazja, aby spotkać się i nawiązać kontakty lub je odświeżyć. To, że wydarzenie przechodzi na nowoczesne kanały komunikacji, myślę tu o fresha.eu, jest dobrym rozwiązaniem. Ktoś mi tutaj powiedział, że Fresh Market zaczyna wyglądać jak berlińskie targi Fruit Logistica w Polsce. To prawda, ludzie przyjeżdżają na konferencję, by się spotkać, bo to jest rzeczywiście ważne. Dzisiaj spotkałem klienta, który kupował u nas kiwi i dowiedziałem się, że jest zainteresowany kiwi gold… Gdym go nie spotkał, to bym nie wiedział. Fresh Market daje cudzoziemcom możliwość poznania w jeden dzień polskiego rynku: sieci handlowych, producentów, importerów, kupców. I to jest ogromny atut formuły Fresh Market.

 

Marek Kośnik

OPO Veneto

Udział w konferencji Fresh Market oceniam bardzo pozytywnie, przede wszystkim dlatego, że uczestniczą w niej osoby nieprzypadkowe, konkretne, rzeczywiście działające w branży. Miałem okazję przeprowadzić konstruktywne rozmowy zarówno z przedstawicielami grup producenckich, które są moimi naturalnymi klientami, jak również z kupcami z sieci handlowych, zainteresowanych i odpowiedzialnych za wprowadzanie nowych metod pakowania. Firma Redpack Packaging Machinery produkuje maszyny do pakowania żywności bez tacek. Opcja beztackowego pakowania, obowiązująca w Wielkiej Brytanii ze względu na oszczędność i ochronę środowiska, wkrótce zapewne będzie obligatoryjna w Polsce. Miałem więc okazję zaprezentować to rozwiązanie sieciom handlowym i zapytać ich o opinię na ten temat. Warto pokazywać się na imprezach takich jak Fresh Market, by zostać zapamiętanym i stworzyć podstawy do dalszej współpracy. Żałuję, że nie udało mi się ze wszystkimi potencjalnymi kontrahentami porozmawiać, ale też frekwencja była bardzo duża. Pozytywnie oceniam organizację konferencji. Miałem jedynie mało czasu rano na przygotowanie stoiska – wolałbym to móc zrobić poprzedniego dnia. I to jedyne zastrzeżenie.


Łukasz Drużkowski,

Redpack Packaging Machinery

Partners