Fresh Market 2016

Spotkanie dostawców i kupców owoców i warzyw
  • 160 firm z 15 krajów
  • spotkania biznesowe
  • zespół ekspertów
  • sieci handlowe
Mazurkas Conference Centre , Ożarów Mazowiecki

arrow_wdowiedz się więcej

Konsumenci lubią eksperymentować 2015-06-22

Firma Dawtona przeprowadziła badania wśród swoich konsumentów. Wynika z nich, że Polacy lubią przede wszystkim to, co sprawdzone, a więc produkty bezpieczne i wielokrotnie używane. W wielu przypadkach konsumenci przywiązują się do konkretnej marki i z niej korzystają już praktycznie zawsze. Istnieje jednak niewielka, aczkolwiek stale rosnąca grupa, która jest otwarta na nowości. Konsumenci Ci eksperymentują w kuchni szukając nowych smaków. Obydwie grupy mają jednak zasadniczą wspólną cechę: szukają  jakości. Wielu z nas jest w stanie zrezygnować z bezpiecznego wyboru, jeżeli jest świadom, że inny produkt posiada wyższą jakość. Zdaniem ekspertów Dawtona Polacy kierują się przyzwyczajeniami, doświadczeniem i zaufaniem względem konkretnej marki. W pierwszej kolejności zawsze sięgną po produkty już znane i sprawdzone. Z roku na rok przybywa jednak konsumentów otwartych na nowości, poszukujących tego, co nieszablonowe. Nowe trendy pojawiają się wszędzie, w tym również w branży owocowo-warzywnej. Dlatego też ta konkretna grupa decyduje o tym czy nowości zostaną na rynku na dłużej, czy też znikną po jednym sezonie. 

Partnerzy
Live Chat