Piotr i Paweł na Fresh Market 2018 2018-05-15
Piotr i Paweł to jedyna tak duża polska sieć supermarketów (obecnie 141), istniejąca w każdym województwie. Klienci wybierają supermarkety Piotr i Paweł, bo tutaj mogą być pewni szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów, atrakcyjnych cen i przyjaznej atmosfery podczas zakupów. Potwierdzają ten fakt liczne nagrody, jakie sieć Piotr i Paweł otrzymuje od lat. Ostatnio był to tytuł Marketu Roku 2016 w kategorii „Najlepsza oferta produktów świeżych”. Obsłudze supermarketów sieci Piotr i Paweł służą cztery centra logistyczne. Od 2003 roku firma z powodzeniem prowadzi również sprzedaż internetową.
Pierwszy sklep sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś i jej synów Piotra i Pawła, przy ulicy Głogowskiej w Poznaniu. Główną myślą która im przyświecała, było stworzenie takich sklepów, w jakich sami chcieliby kupować.
I to założenie jest głównym mottem sieci od 27 lat. Stąd dbałość o każdy element sklepu: wystrój, meble, kolorystykę, wygląd pracowników i profesjonalizm ich obsługi.
Podejście do biznesu, w którym najważniejszy jest klient i jego wygoda, przyniosło ogromny sukces. Sieć zdobyła bowiem uznanie nie tylko wśród mieszkańców rodzinnego Poznania, ale także mieszkańców całej Polski.