Dni: 138

Prezes Green Factory o sałacie 2015-07-17

Sałata lodowa króluje nie tylko na talerzach – myta, cięta i paczkowana powoli dogania kapustę. Holandia kolejny raz w tym roku uskarża się na polskich przedsiębiorców. Eksporterzy z naszego kraju aktualnie podbijają rynek Włoski. Słoneczna Italia pokochała sałatę Green Factory tak mocno, że odrzuciła produkty wspomnianej już Holandii. Rynek sałaty lodowej jest dość spory (Szwecja, Niemcy, Wielka Brytania, Dania, Holandia, Polska), a jakość produktu jest do siebie bardzo zbliżona. Co zatem decyduje o wyborze? Przede wszystkim cena. Latem włosi nie mogą uprawiać sałaty ze względu na temperatury, dlatego też potrzebują sprowadzać to warzywo z innych krajów. Chociaż nikt nie dysponuje konkretnymi danymi dotyczącymi sprzedaży sałaty lodowej, Green Factory zaobserwowało, iż z roku na rok sprzedaż do Włoch jest coraz większa.

Partnerzy