Dni: 183

SIECI HANDLOWE, KTÓRE POTWIERDZIŁY UDZIAŁ W KONFERENCJI FRESH MARKET 2018

ATB to największa sieć handlowa na Ukrainie, powstała w 1993 roku w Dniepropietrowsku. W 1998 sieć została przeorganizowana na sklepy samoobsługowe. Obecnie sklepy ATB działają na zasadzie „softdiscounter” oferując około 3500 produktów.

Obecnie sieć ATB to ponad 900 sklepów w 200 ukraińskich miastach. To co wyróżnia sieć ATB to ceny niższe o 10-15 proc. od średnich cen w innych sklepach. Jednym z głównych celów firmy jest ciągły rozwój Marek Własnych. ATB ma doświadczenie w imporcie świeżych owoców i warzyw z takich krajów jak: Turcja, Egipt, Holandia, Polska, Hiszpania, Włochy, Chiny, Argentyna.

Początki firmy siegają 1992 r. W   grudniu 2010 roku powstał  pierwszy z pięciu sklepów dyskontowych marki. W czerwcu 2012 r. Aman przejął ponad 30 sklepów "SOS Market". Obecnie sieć liczy ponad  120 sklepów na terenie Serbii.  

Sieć sklepów detalicznych Brněnka istnieje od 1997 roku, ale pierwszy sklep o tej nazwie został otwarty w 1992 roku. Powstanie tej franczyzowej sieci było lokalną odpowiedzią na falę przybywających zagranicznych podmiotów. Obecnie sieć posiada ponad 237 placówek handlowych rozproszonych na terenie całych Czech. 

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Obecnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 800 sklepów w różnych formatach, są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe oraz specjalistyczne. Carrefour jest  właścicielem i zarządcą centrów handlowych oraz sieci stacji paliw.

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Zgodnie ze strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. specjalnością sklepów Chata Polska są polskie, lokalne produkty spożywcze oraz produkty regionalne – marka jest znana z ich najlepszego wyboru.  Atutem Chaty Polskiej są Członkowie sieci, Właściciele sklepów, którzy sygnują je własnym wizerunkiem oraz na rzecz danego regionu przekazują podatki ze swojej działalności. Powodem do dumy Chaty Polskiej są dwie marki własne: Kraina Smaków Chaty Polskiej oraz Dobra Nasza!

 

Dino Polska jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce. Obecnie liczy  775 sklepów, zlokalizowanych   głównie w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach wygodnie dostępnych dla klientów w województwach:  wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim i pomorskim.

Eurocash Group 
Eurocash Franczyza
jest organizatorem sieci franczyzowej Delikatesy Centrum.  Sieć Delikatesy Centrum to aktualnie ponad 900 sklepów. Obecnie największe ich zagęszczenie znajduje się w południowo-wschodniej Polsce.
Eurocash Cash & Carry koncentruje się na obsłudze małych i średnich sklepów spożywczo-chemicznych. Oferuje im asortyment najbardziej rotujących produktów i jest w stanie zaspokoić 80% zapotrzebowania klientów docelowych.
Eurocash Cash&Carry to:
- 190 hurtowni dyskontowe na terenie całego kraju
- 5000 produktów w ofercie
- najniższe ceny na podstawowe produkty
- atrakcyjna oferta produktów dostępnych tylko w hurtowniach Eurocash Cash & Carry
Eurocash Cash & Carry prowadzi dystrybucję we wszystkich województwach w kraju. W roku 2016 otwarto już 190 hurtownię. Eurocash Cash & Carry jest zdecydowanym liderem w możliwości budowania dystrybucji numerycznej.

Sieć handlowa GIPPO zarządza siecią 11 hipermarketów "GIPPO"  zlokalizowanych w Mińsku, Homlu i Mohylewie oraz 71 supermarketami Belmarket w 13 miastach Białorusi.  Jest właścicielem centrum handlowego „Momo” w Mińsku.

Intermarche to franczyzowa siecią supermarketów spożywczych, działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. W Polsce działa 230 sklepów tej marki na terenie całej Polski.

Najnowocześniejsza, samoobsługowa hurtownia gastronomiczna i hurtownia artykułów biurowych dla przedsiębiorców i ludzi biznesu. MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych.Klientom oferuje  produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach.

Maxima to największa Litewska spółka kapitałowa w krajach bałtyckich, międzynarodowa firma działająca w pięciu krajach. Sieć posiada  sklepy na Litwie, Łotwie, Estonii, w Bułgarii oraz w Polsce: sklepyAldik, Sano, Stokrotka. Sieć posiada również sklepy franczyzowe. 

PGS (Polska Grupa Supermarketów), zrzesza niezależnych detalistów - polskie sieci lokalne, Minuta8 oraz Top Market. Minuta 8 to sieć sklepów spożywczych, dysponująca 72 placówkami, która działa od 2002 roku. Top Market, sieć sklepów spożywczych, istnieje w Polsce od 2004 roku. Posiada blisko 300 placówek, rozmieszczonych w 107 miejscowościach.

Stokrotka Sp. z o.o. – polska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych. Stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Przedsiębiorstwo powstało w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku. Pod względem liczby sklepów Stokrotka należy do grona największych sieci detalicznych w Polsce. Liczy ponad 450 sklepów.

W Polsce znajduje się 250 sklepów SPAR z ponad 12500. Właścicielami sklepów sieci są polscy przedsiębiorcy, wywodzący się z lokalnych społeczności. Spar zapewnia Klientom wysoką jakość, niskie ceny i szeroki wybór produktów, zarówno znanych i lubianych marek, jak i lokalnych.

Tesco to jedna z największych sieci sklepów samoobsługowych na polskim rynku. Tesco szczyci się ponad 430 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Pierwszy sklep sieci powstał w 2003 r. w Dnieprze na Ukrainie. Obecnie sieć obejmuje 65 supermarketów w 13 miastach Ukrainy  m.in. Dniepra, Kijowa, Zaporoża. Współwłaściciel firmy Varus jest również właścicielem korporacji "Olvia", zajmującej się m.in. agrobiznesem -   uprawą warzyw szklarniowych i sprzedażą ich pod marką "Smak lata".

ALC ,,VITALUR",  założona w 1995 roku,  zajmuje wiodącą pozycję w handlu detalicznymBiałorusi. Obejmuje 50 sklepów o różnych formatach, z których 45 jest zlokalizowanych w Mińsku. W ciągu roku zostanie otwarte kolejnych 4 sklepów. Firma współpracuje bezpośrednio z dostawcami z Hiszpanii, Holandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Islandii, Finlandii, Polski, Litwy, Łotwy, Chin, Turcji, Egiptu, Ameryki Południowej i Azji, dzieki czemu oferuje świeże owoce, warzywa i ryby w najlepszych cenach.  

Partnerzy