Fresh Market 2022

Встреча поставщиков фруктов и овощей с покупателями из розничных сетей

Sieć Dino pozyskała 389 lokalizacji pod nowe sklepy 2017-05-23

Źródło: www.dlahandlu.pl

Wynik EBITDA (po skorygowaniu o blisko 3 mln zł kosztów jednorazowych związanych z ofertą publiczną) wzrósł o 29%: do 68,5 mln zł z 53,1 mln zł rok wcześniej. W okresie styczeń – marzec 2017 r. Grupa wypracowała zysk netto na poziomie 30,4 mln zł wobec 23,4 mln zł, co oznacza wzrost o 30% rok do roku.

Na koniec marca 2017 roku sieć Dino liczyła 639 sklepów. Równocześnie Grupa miała zabezpieczonych 389 lokalizacji pod nowe sklepy, czyli o 25 proc. więcej niż przed rokiem. W I kwartale br. otwartych zostało 11 nowych sklepów Dino. Poprawa warunków atmosferycznych w pierwszych tygodniach drugiego kwartału 2017 r. umożliwiła wznowienie robót budowlanych, co przyczyni się do zwiększenia liczby otwarć nowych sklepów  w kolejnych kwartałach 2017 r.

Więcej. Przejdź do artykułu

Partnerzy