Regulamin Fresh Market
Regulamin Fresh Market
§ 1. Postanowienia ogólne
- Fresh Market 2020 Business Meetings & Retail Center, zwana dalej Imprezą odbywa się 01 października 2020 r. w obiekcie Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Biuro Organizatora: ul. Marii 17/25 , 05-803 Pruszków, tel. +48 22 721 60 62, www.freshmarket.com.pl
- Organizatorem jest firma KJOW Sp. z o.o. ul. Marii 17/25 , 05-803 Pruszków, NIP PL1181976336, KRS 0000321131 reprezentowana przez portal www.fresh-market.pl
- Organizator zobowiązuje się do przygotowania Imprezy, na którą składają się: spotkania z Kupcami z sieci handlowych, wystawa stoisk. Impreza trwa od godziny 9:00 do 19:00.
- Organizator zobowiązuje się do publikacji na stronie internetowej aktualnych informacji odnośnie programu Imprezy. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie
- Organizator udostępnia Uczestnikom możliwość spotkań z przedstawicielami maksymalnie 10( dziesięciu) sieci handlowych. Nie gwarantuje przybycia wszystkich kupców z sieci handlowych , którzy zapowiedzieli swój udział we Fresh Market oraz stałego przebywania kupców na stoiskach sieci handlowych, od początku Imprezy do jej zakończenia. Organizator nie decyduje o kolejności spotkań, ich długości oraz nie bierze odpowiedzialności za wyniki rozmów prowadzonych z kupcami sieci handlowych.
- Organizator zapewnia Uczestnikom poczęstunki w trakcie Imprezy: śniadanie, lunch, przerwa kawowa, lunch oraz cocktail dinner party.
Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:- Organizator: firma KJOW Sp. z o.o. , ul. Marii 17/25 , 05-803 Pruszków, NIP 1181976336, KRS 0000321131 reprezentowana przez portal www.fresh-market.pl,
- Rejestrujący: osoba fizyczna lub prawna dokonująca rejestracji uczestnika lub uczestników,
- Reklamodawca: Rejestrujący, który wykupił usługi reklamowe
- Uczestnik: osoba fizyczna zgłoszona w ramach danego pakietu uczestnictwa przez Rejestrującego,
- Zgłoszenie swojego uczestnictwa we Fresh Market 2020 jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 10.03.2020 roku.
§ 2. Zgłoszenie udziału
- W celu dokonania zgłoszenia udziału w Imprezie wymagane jest kompletne wypełnienie formularzy systemu rejestracji on-line znajdujących się na stronie http://form.freshmarket.com.pl/login.php?lang=pl
- Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej w dniu 27 września 2020 roku.
- Rejestrujący zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełniania formularza. Dane muszą być zgodne z rzeczywistymi danymi firmy/ Uczestnika.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych przez Rejestrującego. Organizator zobowiązuje się do utajnienia wszystkich informacji (danych) uzyskanych od rejestrującego, za wyłączeniem danych przeznaczonych do wpisu w Folderze Imprezy.
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zawarciem umowy z organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Oznacza również akceptację postanowień niniejszego Regulaminu a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem. Powoduje również powstanie obowiązku dokonania płatności za zamówiony pakiet uczestnictwa.
- Koszt uczestnictwa wynosi:
Okres zgłoszenia | Uczestnicy z Polski (z polskim NIP) (*2) | Uczestnicy |
W okresie do 31.07.2020 r. | 1580 zł netto | 490 EUR |
po 31.07.2020 r | 1780 zł netto | 590 EUR |
- Cena obejmuje : spotkania z kupcami z maksymalnie 10 (dziesięciu) sieci handlowych, materiały konferencyjne , śniadanie, lunch, przerwa kawowa, cocktail dinner party
- (*2) Ilość miejsc ograniczona.
§ 3.Usługi reklamowe
- W celu wykupienia usług reklamowych należy wysłać odpowiednie zgłoszenie w formularzu rejestracji on-line http://form.freshmarket.com.pl/login.php?lang=pl , lub skontaktować się bezpośrednio z Organizatorem tel. +48 22 721 60 62.
- Możliwość wyboru powierzchni reklamowej związana jest z kolejnością zgłoszeń. Reklamodawca może dokonać rezerwacji powierzchni reklamowej do 30 dnia przed konferencją i zobowiązany jest uiścić opłatę w tym terminie.
- Reklamodawca zobowiązuje się do nadesłania w terminie materiałów graficznych do publikacji w katalogu zgodnych z dokonanym zamówieniem oraz z wymaganiami technicznymi organizatora (załącznik nr 3). Materiał graficzny powinien zostać dostarczony pocztą email do Organizatora. W przypadku nie dostarczenia wzorca proof Organizator nie będzie rozpatrywał reklamacji związanych z kolorem druku.
- W przypadku nie spełnienia powyższych wymagań organizator ma prawo odmówić publikacji reklamy.
- Reklamodawca zobowiązuje się dostarczyć ulotki, foldery i katalogi (z przeznaczeniem do materiałów konferencyjnych) w terminie do 10 dni przed Imprezą. Organizator nie gwarantuje kolportażu materiałów reklamowych w przypadku dostarczenia ich po tym terminie.
- Banery wielkoformatowe przeznaczone do zainstalowania w pomieszczeniach Hotelu Mazurkas powinny spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 3. W przypadku nie spełnienia przez reklamodawcę wymagań technicznych, organizator ma prawo odmówić wykonania usługi. Odpowiedzialnym za zawieszenie i demontaż banerów jest Hotel Mazurkas.
- W przypadku chęci wykorzystania przez Reklamodawcę niestandardowej formy reklamy tzn. nie opisanej przez Regulamin i załączniki, Reklamodawca powinien zgłosić się do Organizatora.
- Zabronione jest rozkładanie ulotek reklamowych, folderów i katalogów oraz innych elementów pełniących funkcję reklamy na terenie całego obiektu konferencyjnego bez uzgodnienia z Organizatorem.
- Wystawcy przysługuje prawo do zmiany zakresu zamówienia zawartego w Formularzu Usług Reklamowych Fresh Market 2020 pod warunkiem, że zmiana zostanie przedstawiona Organizatorowi na piśmie nie później niż na 15 dni przed datą rozpoczęcia imprezy. W takim wypadku Organizator zobowiązuje się do przyjęcia zmiany zamówienia oraz wypłaty Wystawcy różnicy w cenie nie później niż w terminie 15 dni od daty zakończenia imprezy. Jeżeli wartość nowego zamówienia jest wyższa niż wartość poprzedniego, Wystawca zobowiązuje się do zapłaty różnicy w cenie w terminie określonym na wystawionej fakturze VAT.
- Jeżeli anulowanie zamówienia zawartego w Formularzu Usług Reklamowych Fresh Market 2020 nastąpi na mniej niż 15 dni przed datą rozpoczęcia targów, Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty określonej w Formularzu.
§ 4.Płatności
- Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w Imprezie wg stawek ustalonych przez Organizatora. Opłaty dokonuje się podczas rejestracji uczestnictwa on-line, w trakcie którego jest generowana faktura za zamawianą usługę.
- Możliwe jest dokonanie płatności przelewem po skontaktowaniu się z biurem organizatora. Płatność powinna być wykonana w terminie określonym na fakturze. W sprawach płatności należy kontaktować się z biurem księgowym Organizatora: tel. +48 22 721 60 62.
- Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji w wyznaczonym przez organizatora terminie promocyjnym (paragraf 2.6) i opłacić fakturę zgodnie z ukazanym w fakturze terminem płatności.
- W przypadku zwłoki w płatnościach wynikających z niniejszego Regulaminu, naliczane będą odsetki w podwójnej wysokości stopy odsetek ustawowych.
- Dokonanie wszystkich płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem uczestnictwa w Imprezie
§ 5. Ochrona i sprzątanie
- Za ogólną ochronę obiektu konferencyjnego odpowiada Hotel Mazurkas jest upoważniony do podejmowania wszelkich środków kontrolnych dla zapewnienia bezpieczeństwa.
- Organizator nie ubezpiecza i nie ponosi odpowiedzialności za mienie oraz rzeczy Uczestników, które zostaną uszkodzone, utracone, skradzione lub zgubione, oraz za szkody wyrządzone przez Uczestników i spowodowane siła wyższą.
- Nad bezpieczeństwem Uczestników na terenie hotelu oraz terenu Imprezy nadzór sprawować będzie służba ochrony zatrudniona przez Hotel Mazurkas.
- Zabronione jest filmowanie, nagrywanie i fotografowanie bez zgody organizatora.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Imprezą, jak również w miejscach zakwaterowania.
§ 6. Rezygnacja z uczestnictwa
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Imprezie i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty. W celu uzyskania zwrotu Uczestnik zobowiązany jest przekazać pisemnie informację o wycofaniu się z udziału w Imprezie do biura organizatora na 30 dni przed Imprezą. W przypadku zgłoszeń nadesłanych po tym terminie Organizator nie zwraca wpłaconych pieniędzy.
- Rejestrujący ma prawo dokonać zmiany danych osobowych Uczestników dla których wcześniej dokonał rejestracji. W tym celu musi przekazać pisemnie do biura organizatora dane nowych Uczestników w terminie do 7 dni przed Imprezą. Informacja przekazana po tym terminie może nie być uwzględniona przez Organizatora.
§ 7.Reklamacje
- Ewentualne roszczenia Uczestników w stosunku do Organizatora należy zgłosić w formie pisemnej listem poleconym w ciągu 7 dni od daty zakończenia Imprezy. Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje Uczestnika wynikłe z realizacji umowy nie upoważniają Uczestnika do opóźnienia przekazania należności w całości lub w części.
- Wszelkie reklamacje Uczestników Imprezy wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby Organizatora.
§ 8. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych gromadzonych na potrzeby Fresh Market 2020 jest KJOW Sp. z o.o.
- Każdej osobie zgłaszającej się do udziału w Imprezie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, a zwłaszcza prawo do:
- ustalenia administratora danych, adresu jego siedziby i pełnej nazwy,
- żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) Organizator konferencji nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika traktowane są jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Wszyscy uczestnicy Imprezy mają możliwość bezpłatnego skorzystania z parkingu Hotelu Mazurkas na czas trwania Imprezy. Po wjeździe na teren parkingu należy pobrać kartę przy bramce wjazdowej. Przed opuszczeniem parkingu kartę należy skasować w recepcji hotelowej. Bezpłatne parkowanie obowiązuje od godziny 5:00 01.10.2020 do godziny 21:00 01.10.2019. Za samochody pozostawione na parkingu hotelowym poza określonymi w regulaminie godzinami, właściciele są zobowiązani samodzielnie zapłacić.
- Organizator nie dokonuje rezerwacji noclegu i nie ponosi kosztów z nią związanych. Uczestnicy Imprezy mogą samodzielnie dokonać rezerwacji w Hotelu Mazurkas.
- Koszt przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- W przypadku zakłócania przyjętych norm zwyczajowych oraz rażącego łamania Regulaminu Fresh Market, organizator ma prawo do usunięcia Uczestnika z terenu Imprezy, przez służby porządkowe.
- Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania, lub przełożenia Imprezy. W przypadku, gdy Impreza nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora i na które nie miał on wpływu Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z Uczestnictwem w Imprezie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania zdjęć zrobionych podczas Imprezy, w celu promowania kolejnych edycji.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie sprawy sporne Regulaminu będą rozstrzygane przez Sąd właściwy.