Dni: 91

Lista sieci handlowych na Fresh Market 2022

 

Biedronka

Z ponad 3250 sklepami na terenie całego kraju, jesteśmy niekwestionowanym liderem handlu detalicznego żywnością w Polsce, oferując jakość, zróżnicowanie i innowacyjność produktów spożywczych.

 

www.biedronka.pl

 

 

AMAN (SERBIA)

Firma AMAN doo została założona w 1992 roku w Belgradzie. Obecnie jest wiodącą krajową siecią handlową w Belgradzie i drugą krajową siecią handlową w Serbii o najwyższym tempie wzrostu od momentu powstania. Aman posiada w Serbii 214 sklepów.

www.aman.co.rs

 

 

AIBE (LITWA)

AIBĖ, największy sojusz detalistów na Litwie i Łotwie pod względem liczby sklepów, zrzesza ponad 400 detalistów prowadzących sieć ponad 1400 sklepów na Litwie i Łotwie.

www.aibe.lt

 

 

ARHELAN

Firma przeszła drogę od hurtowej sprzedaży produktów spożywczych, poprzez pierwszy market otwarty w Bielsku Podlaskim w 1995 roku, do ekspansji regionalnej poza województwo podlaskie. Pierwszy magazyn spożywczy mieścił się na powierzchni 100 m 2 , obecnie sklepy zajmują łącznie kilkadziesiąt tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej. Obecnie sieć Polskich Sklepów Arhelan liczy 100 placówek, w których zatrudnionych jest ponad 1 500 pracowników. Jest w 65 miastach, głównie w województwie podlaskim, ale także w warmińsko-mazurskim (od 2007 r.), mazowieckim (od 2018 r.) i lubelskim (od 2019 r.).

www.arhelan.pl

AUCHAN

Auchan od 55 lat jest zaangażowanym sprzedawcą detalicznym, którego aktualną ambicją jest sprostanie dzisiejszym konsumentom świadomym zakupów i zdrowia, z celem i chęcią wprowadzenia zmian w ich życiu! Auchan to detalista, który wybiera swoje produkty i producentów, zna swoich klientów i wie, że nie ma dwóch takich samych. Sprzedawca, który łączy zalety technologii cyfrowej i sklepów fizycznych, aby stworzyć spersonalizowane doświadczenie. Sprzedawca detaliczny, którego sklepy są miejscami lifestylowymi i handlowymi, oferując klientom przyjemne wrażenia.

www.auchan.pl

 

CARREFOUR

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod nazwą sieci działa ponad 900 sklepów w 6 formatach. Wśród nich są: hipermarkety, supermarkety, hurtownie i dyskonty, sklepy ogólnospożywcze i specjalistyczne oraz e-sklep. Posiadamy również i zarządzamy centrami handlowymi i stacjami benzynowymi zlokalizowanymi w miastach i miasteczkach.

www.carefour.pl

 

 

CHATA POLSKA

Jesteśmy silną firmą handlową, opartą w 100%  na polskim kapitale, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Zgodnie ze strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. specjalnością sklepów Chata Polska są polskie, lokalne produkty spożywcze oraz produkty regionalne – marka jest znana z ich najlepszego wyboru. Jest to nasz flagowy asortyment.

 

www.chatapolska.pl

 

 

DINO (POLSKA)

Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.

marketdino.pl

 

 

E.LECLERC (POLSKA)

E.Leclerc działa na polskim rynku od 1995 roku, kiedy to został otwarty pierwszy sklep pod szyldem marki, w Warszawie. Obecnie grupa składa się z 44 sklepów zlokalizowanych w 42 miastach w 15 województwach, które zatrudniają ponad 5 tys. pracowników. Do E.Leclerc należy również 17 sklepów internetowych. Dzięki połączeniu kilku formatów i szerokiej gamy produktów, zaspokajają zróżnicowane potrzeby klientów.

 

www.e.leclerc

INTERMARCHE

Jesteśmy franczyzową siecią supermarketów spożywczych, działającą w ramach Grupy Muszkieterów - największego europejskiego stowarzyszenia niezależnych przedsiębiorców. Grupa jest również właścicielem supermarketów „dom i ogród” Bricomarché. Otworzyliśmy już prawie 200 sklepów Intermarché w całej Polsce i nieustannie uruchamiamy nowe, kierując się specyfiką lokalnego rynku.

www.intermarche.pl

 

LINELLA (MOŁDAWIA)

Sieć sklepów założona w 2001 r. w Republice Mołdowy. Jest promotorem nowoczesnego handlu w tym kraju. Obejmuje 90 supermarketów na terenie całej Mołdowy. Zarządza centrum dystrybucyjnym zlokalizowanym w stolicy Kiszyniowie. Planuje otworzyć jeszcze 12 placówek do końca roku. Sieć poszukuje nowych dostawców świeżych owoców i warzyw.

www.linella.md

 

 

JSC GRUSTE (LITWA)

Historia JSC GRŪSTĖ rozpoczęła się w 1992 roku. Firmę założył Alfredas Vyniautas. Przedmiotem działalności spółki jest handel hurtowy i detaliczny artykułami spożywczymi i przemysłowymi, usługi żywienia zbiorowego. Firma realizuje swoje cele i rozszerza działalność, usługi, zwiększa liczbę pracowników oraz roczny wolumen sprzedaży. W ciągu 29 lat JSC GRŪSTĖ stała się nowoczesną firmą handlową. W chwili obecnej firma prowadzi 27 centrów handlowych w powiatach: Telsze, Plunge, Šiauliai, Kłajpeda, Kowno, Wilno. Firma zajmuje się handlem hurtowym, obsługując ponad 400 punktów detalicznych na Litwie. Oprócz tego JSC GRŪSTĖ prowadzi przetargi na zamówienia publiczne i obecnie współpracuje z ponad 300 instytucjami publicznymi.

www.gruste.lt/en

 

ROHLIK (CZECHY)

Rohlik jest wiodącym europejskim sprzedawcą e-grocery. Działa już w Czechach, na Węgrzech, w Austrii i Niemczech, a w 2022 r. w Rumunii, Włoszech i Hiszpanii zostanie wprowadzony pod marką Sezamo dla tych trzech krajów. Firma jest dynamiczna i dynamicznie się rozwija, a w 2021 roku pozyskała 290 mln euro, osiągając status jednorożca.

 

www.rohlik.cz

 

MAXIMA (LITWA)

Największa Litewska spółka kapitałowa w krajach bałtyckich, międzynarodowa firma działająca w pięciu krajach. Pod koniec 2018 r. grupa była operatorem 1059 sklepów, z czego 507 znajdowało się w Polsce (sklepy Aldik, Sano, Stokrotka), pozostałe znajdowały się na Litwie, Łotwie, Estonii, w Bułgarii. Grupa zarządza również sklepami franczyzowymi. W 2019 r. grupa planuje otworzyć łącznie od 120 do 140 nowych sklepów. Większość nowych placówek ruszy w Polsce, choć otwarcia planowane są również w krajach bałtyckich i Bułgarii.

 www.maxima.lt

 

 

NASZ SKLEP

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000r. i stanowiła odpowiedź na działania wielkopowierzchniowej zagranicznej konkurencji. Za największą siłę i atut sieci uważamy ludzi ją tworzących, właścicieli sklepów reprezentujących wyłącznie polski kapitał. W chwili obecnej sieć zrzesza ponad 4 350 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam oraz Nasz Sklep Express. Swoim zasięgiem obejmuje 13 województw: lubelskie, małopolskie, łódzkie, podkarpackie, wielkopolskie, śląskie, świętokrzyskie, opolskie, dolnośląskie, mazowieckie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie.

www.naszsklep.pl

 

PROFI (RUMUNIA)

Profi to nowoczesna rumuńska firma handlowa z największą ekspansją na terytorium i wciąż niezrównanym w naszym kraju tempem wzrostu. W maju 2019 roku stała się pierwszą siecią z ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w prawie 500 miejscowościach we wszystkich powiatach i mieście Bukareszt, a w grudniu 2021 przekroczyła 1500 sklepów. Ekspansja trwa, co roku pojawiają się setki nowych sklepów. Mid Europa przejęła Profi od funduszu inwestycyjnego Enterprise Investors poprzez rekordową transakcję w rumuńskim detalu za kwotę 533 mln euro. Mid Europa ma wybitne doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia i handlu detalicznego, posiadając m.in. renomowane centra medyczne Regina Maria w Rumunii oraz do niedawna sieć supermarketów Żabka z ponad 2600 sklepami w Polsce, którą rozwinęła. z ponad 500 sklepami rocznie.

www.profi.ro

STOKROTKA

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa o bogatych polskich tradycjach handlowych. Założona w 1994 roku w Lublinie, dziś posiada ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka prężnie się rozwija, otwierając rocznie ponad 100 sklepów w formatach dostosowanych do każdego klienta: Supermarket Stokrotka, Market, Optima i Express oraz sklep internetowy click&collect i jest sprawdzonym partnerem biznesowym dla franczyzobiorców. Firma posiada nowoczesne Centra Dystrybucyjne, własne zaplecze logistyczne oraz sieć magazynów regionalnych na terenie całej Polski.

www.stokrotka.pl

SPAR

SPAR to sieć sklepów osiedlowych prowadzonych przez polskich przedsiębiorców oferujących klientom wszystko, czego potrzebują do codziennych zakupów dla swojej rodziny. Obecnie pod naszym logo działa ponad 200 sklepów w Polsce.

 

www.spar.pl​

 

 

TOPAZ (POLSKA)

Każdy nowy budowany i otwierany polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 mln klientów. Oferujemy ponad 35 000 produktów najwyższej jakości od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Warto również zaznaczyć, że w programie lojalnościowym z Karty Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się ona w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach czy Sokołowie Podlaskim korzysta już ponad 350 tys. osób, z czego blisko 70% wszystkich właściciele używają go przynajmniej raz w tygodniu. Działamy w 116 polskich oddziałach.

 

www.topaz24.pl

 

 

POLO MARKET

Firma rozpoczęła działalność w 1997 roku z 27 sklepami. Dziś to już ponad 280 nowoczesnych oddziałów w całej Polsce i ponad 2,5 mld obrotów netto rocznie. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln klientów. Obecnie POLOmarket zatrudnia 5500 osób

 

www.polomarket.pl

 

 

 

ŻABKA

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, codziennie zaspokajająca potrzeby milionów klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała swoją pozycję lidera w segmencie nowoczesnych udogodnień. Ideą działania sieci jest bliskość i wygoda dla klientów, którzy w ponad 8 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług lub zjeść szybką gorącą przekąskę serwowaną w ramach Kawiarni Żabka.

www.zabka.pl

ATB - online

ATB,  największa sieć handlowa na Ukrainie, powstała w 1993 roku w Dniepropietrowsku. W 1998 sieć została przeorganizowana na sklepy samoobsługowe. Obecnie sklepy ATB działają na zasadzie „softdiscounter” oferując około 3500 produktów.

Obecnie sieć ATB to ponad 900 sklepów w 200 ukraińskich miastach. To co wyróżnia sieć ATB to ceny niższe o 10-15 proc. od średnich cen w innych sklepach. Jednym z głównych celów firmy jest ciągły rozwój Marek Własnych. ATB ma doświadczenie w imporcie świeżych owoców i warzyw z takich krajów jak: Turcja, Egipt, Holandia, Polska, Hiszpania, Włochy, Chiny, Argentyna.

 

Green Market - Białoruś

Green to sieć hipermarketów założona w 2008 roku w Mińsku. Dziś liczba sklepów w sieci wynosi 9 hipermarketów w różnych miastach Republiki Białoruś.

https://www.green-market.by/

VARUS (UKRAINA) - oline

Pierwszy sklep sieci powstał w 2003 r. w Dnieprze na Ukrainie. Obecnie sieć obejmuje 65 supermarketów w 13 miastach Ukrainy  m.in. Dniepra, Kijowa, Zaporoża. Współwłaściciel firmy Varus jest również właścicielem korporacji "Olvia", zajmującej się m.in. agrobiznesem -   uprawą warzyw szklarniowych i sprzedażą ich pod marką "Smak lata".

 

www.varus.ua/uk

 

 

 

Fantastico - online

Od 2020 roku firma prowadzi 45 sklepów w Sofii i 3 poza Sofią, w tym osiem hipermarketów cash and carry. Chociaż większość sklepów Fantastico znajduje się w stolicy, sieć jest głównym konkurentem międzynarodowych sieci takich jak Billa w Bułgarii

www.fantastico.by

EVROOPT - online
Evroopt, której właścicielem jest firma Evrotorg, to największa sieć handlowa na Białorusi. Pierwszy sklep tej marki powstał w 2005 roku w Mińsku. Obecnie sieć liczy  930 sklepów, co stanowi  41% udziału rynku w tym kraju. 10% ludności Białorusi codziennie robi zakupy w sklepach Evroopt. Kupcy z tej sieci handlowej, planują nawiązanie współpracy handlowej z dostawcami warzyw, roślin i kwiatów.

https://evroopt.by

ALC ,,VITALUR" - online

Została założona w 1995 roku,  a obecnie zajmuje wiodącą pozycję w handlu detalicznym Białorusi. Obejmuje ponad 95 sklepów o różnych formatach. Firma współpracuje bezpośrednio z dostawcami z Hiszpanii, Holandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Islandii, Finlandii, Polski, Litwy, Łotwy, Chin, Turcji, Egiptu, Ameryki Południowej i Azji, dzięki czemu oferuje świeże owoce, warzywa i ryby w najlepszych cenach.  

https://vitalur.by

NOVUS (UKRAINA) online

NOVUS to szybko rozwijająca się ogólnopolska sieć supermarketów, najbardziej dynamiczna i postępowa firma handlu detalicznego artykułami spożywczymi na Ukrainie. Istnieją trzy kierunki rozwoju biznesu NOVUS – sklepy, dystrybucja i import. W ten sposób firma rozkwita. Pierwszy supermarket NOVUS został otwarty w 2009 roku. Co roku sieć powiększa się o około 5 sklepów. NOVUS buduje większość z nich zamiast wynajmować. Dziś sieć NOVUS obejmuje ponad 40 nowoczesnych supermarketów. Całkowita powierzchnia handlowa NOVUS to ponad 113 000 mkw. NOVUS jest reprezentowany w obwodzie kijowskim i kijowskim, czerkaskim, mikołajowskim, tarnopolskim, rówieńskim i rówieńskim.

 

www.novus.ua

 

kolejne potwierdzenia w toku......

Partnerzy