Dni: 45

Lista sieci handlowych  Fresh Market 2022 będzie publikowana od czerwca

Zostań wystawcą Fresh Market 2022 i wybierz stoisko już teraz.

Zarezerwuj stoisko

 

 

AMAN (SERBIA)

Firma AMAN doo została założona w 1992 roku w Belgradzie. Obecnie jest wiodącą krajową siecią handlową w Belgradzie i drugą krajową siecią handlową w Serbii o najwyższym tempie wzrostu od momentu powstania. Aman posiada w Serbii 214 sklepów.

www.aman.co.rs

 

 

AIBE (LITWA)

AIBĖ, największy sojusz detalistów na Litwie i Łotwie pod względem liczby sklepów, zrzesza ponad 400 detalistów prowadzących sieć ponad 1400 sklepów na Litwie i Łotwie.

www.aibe.lt

 

 

ARHELAN

Firma przeszła drogę od hurtowej sprzedaży produktów spożywczych, poprzez pierwszy market otwarty w Bielsku Podlaskim w 1995 roku, do ekspansji regionalnej poza województwo podlaskie. Pierwszy magazyn spożywczy mieścił się na powierzchni 100 m 2 , obecnie sklepy zajmują łącznie kilkadziesiąt tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej. Obecnie sieć Polskich Sklepów Arhelan liczy 100 placówek, w których zatrudnionych jest ponad 1 500 pracowników. Jest w 65 miastach, głównie w województwie podlaskim, ale także w warmińsko-mazurskim (od 2007 r.), mazowieckim (od 2018 r.) i lubelskim (od 2019 r.).

www.arhelan.pl

AUCHAN

Auchan od 55 lat jest zaangażowanym sprzedawcą detalicznym, którego aktualną ambicją jest sprostanie dzisiejszym konsumentom świadomym zakupów i zdrowia, z celem i chęcią wprowadzenia zmian w ich życiu! Auchan to detalista, który wybiera swoje produkty i producentów, zna swoich klientów i wie, że nie ma dwóch takich samych. Sprzedawca, który łączy zalety technologii cyfrowej i sklepów fizycznych, aby stworzyć spersonalizowane doświadczenie. Sprzedawca detaliczny, którego sklepy są miejscami lifestylowymi i handlowymi, oferując klientom przyjemne wrażenia.

www.auchan.pl

 

CHATA POLSKA

Jesteśmy silną firmą handlową, opartą w 100%  na polskim kapitale, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw. Zgodnie ze strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. specjalnością sklepów Chata Polska są polskie, lokalne produkty spożywcze oraz produkty regionalne – marka jest znana z ich najlepszego wyboru. Jest to nasz flagowy asortyment.

 

www.chatapolska.pl

 

 

CARREFOUR

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod nazwą sieci działa ponad 900 sklepów w 6 formatach. Wśród nich są: hipermarkety, supermarkety, hurtownie i dyskonty, sklepy ogólnospożywcze i specjalistyczne oraz e-sklep. Posiadamy również i zarządzamy centrami handlowymi i stacjami benzynowymi zlokalizowanymi w miastach i miasteczkach.

www.carefour.pl

 

 

INTERMARCHE

Jesteśmy franczyzową siecią supermarketów spożywczych, działającą w ramach Grupy Muszkieterów - największego europejskiego stowarzyszenia niezależnych przedsiębiorców. Grupa jest również właścicielem supermarketów „dom i ogród” Bricomarché. Otworzyliśmy już prawie 200 sklepów Intermarché w całej Polsce i nieustannie uruchamiamy nowe, kierując się specyfiką lokalnego rynku.

www.intermarche.pl

 

JSC GRUSTE (LITWA)

Historia JSC GRŪSTĖ rozpoczęła się w 1992 roku. Firmę założył Alfredas Vyniautas. Przedmiotem działalności spółki jest handel hurtowy i detaliczny artykułami spożywczymi i przemysłowymi, usługi żywienia zbiorowego. Firma realizuje swoje cele i rozszerza działalność, usługi, zwiększa liczbę pracowników oraz roczny wolumen sprzedaży. W ciągu 29 lat JSC GRŪSTĖ stała się nowoczesną firmą handlową. W chwili obecnej firma prowadzi 27 centrów handlowych w powiatach: Telsze, Plunge, Šiauliai, Kłajpeda, Kowno, Wilno. Firma zajmuje się handlem hurtowym, obsługując ponad 400 punktów detalicznych na Litwie. Oprócz tego JSC GRŪSTĖ prowadzi przetargi na zamówienia publiczne i obecnie współpracuje z ponad 300 instytucjami publicznymi.

www.gruste.lt/en

 

MAKRO

Makro Cash and Carry Polska jest częścią Metro Group, jednej z największych na świecie sieci hurtowni samoobsługowych. Pierwsza hala Makro w Polsce powstała w 1994 roku. Od tego czasu dynamicznie pojawiają się nowe. Do tej pory w całej Polsce wybudowano 29 hal Makro. W ofercie firmy znajdują się zarówno produkty spożywcze, jak i przemysłowe. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe dostawy, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. Jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych.

www.makro.pl

NASZ SKLEP

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000r. i stanowiła odpowiedź na działania wielkopowierzchniowej zagranicznej konkurencji. Za największą siłę i atut sieci uważamy ludzi ją tworzących, właścicieli sklepów reprezentujących wyłącznie polski kapitał. W chwili obecnej sieć zrzesza ponad 4 350 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam oraz Nasz Sklep Express. Swoim zasięgiem obejmuje 13 województw: lubelskie, małopolskie, łódzkie, podkarpackie, wielkopolskie, śląskie, świętokrzyskie, opolskie, dolnośląskie, mazowieckie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie.

www.naszsklep.pl

 

NOVUS (UKRAINA)

NOVUS to szybko rozwijająca się ogólnopolska sieć supermarketów, najbardziej dynamiczna i postępowa firma handlu detalicznego artykułami spożywczymi na Ukrainie. Istnieją trzy kierunki rozwoju biznesu NOVUS – sklepy, dystrybucja i import. W ten sposób firma rozkwita. Pierwszy supermarket NOVUS został otwarty w 2009 roku. Co roku sieć powiększa się o około 5 sklepów. NOVUS buduje większość z nich zamiast wynajmować. Dziś sieć NOVUS obejmuje ponad 40 nowoczesnych supermarketów. Całkowita powierzchnia handlowa NOVUS to ponad 113 000 mkw. NOVUS jest reprezentowany w obwodzie kijowskim i kijowskim, czerkaskim, mikołajowskim, tarnopolskim, rówieńskim i rówieńskim.

 

www.novus.ua

 

 

 

PROFI (RUMUNIA)

Profi to nowoczesna rumuńska firma handlowa z największą ekspansją na terytorium i wciąż niezrównanym w naszym kraju tempem wzrostu. W maju 2019 roku stała się pierwszą siecią z ponad 1000 sklepów zlokalizowanych w prawie 500 miejscowościach we wszystkich powiatach i mieście Bukareszt, a w grudniu 2021 przekroczyła 1500 sklepów. Ekspansja trwa, co roku pojawiają się setki nowych sklepów. Mid Europa przejęła Profi od funduszu inwestycyjnego Enterprise Investors poprzez rekordową transakcję w rumuńskim detalu za kwotę 533 mln euro. Mid Europa ma wybitne doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia i handlu detalicznego, posiadając m.in. renomowane centra medyczne Regina Maria w Rumunii oraz do niedawna sieć supermarketów Żabka z ponad 2600 sklepami w Polsce, którą rozwinęła. z ponad 500 sklepami rocznie.

www.profi.ro

ROHLIK (CZECHY)

Rohlik jest wiodącym europejskim sprzedawcą e-grocery. Działa już w Czechach, na Węgrzech, w Austrii i Niemczech, a w 2022 r. w Rumunii, Włoszech i Hiszpanii zostanie wprowadzony pod marką Sezamo dla tych trzech krajów. Firma jest dynamiczna i dynamicznie się rozwija, a w 2021 roku pozyskała 290 mln euro, osiągając status jednorożca.

 

www.rohlik.cz

 

STOKROTKA

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa o bogatych polskich tradycjach handlowych. Założona w 1994 roku w Lublinie, dziś posiada ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka prężnie się rozwija, otwierając rocznie ponad 100 sklepów w formatach dostosowanych do każdego klienta: Supermarket Stokrotka, Market, Optima i Express oraz sklep internetowy click&collect i jest sprawdzonym partnerem biznesowym dla franczyzobiorców. Firma posiada nowoczesne Centra Dystrybucyjne, własne zaplecze logistyczne oraz sieć magazynów regionalnych na terenie całej Polski.

www.stokrotka.pl

WASZ SKLEP SPAR

SPAR to sieć sklepów osiedlowych prowadzonych przez polskich przedsiębiorców oferujących klientom wszystko, czego potrzebują do codziennych zakupów dla swojej rodziny. Obecnie pod naszym logo działa ponad 200 sklepów w Polsce.

 

www.spar.pl​

 

 

TOPAZ (POLSKA)

Każdy nowy budowany i otwierany polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 mln klientów. Oferujemy ponad 35 000 produktów najwyższej jakości od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Warto również zaznaczyć, że w programie lojalnościowym z Karty Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się ona w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach czy Sokołowie Podlaskim korzysta już ponad 350 tys. osób, z czego blisko 70% wszystkich właściciele używają go przynajmniej raz w tygodniu. Działamy w 116 polskich oddziałach.

 

www.topaz24.pl

 

 

POLO MARKET(POLSKA)

Firma rozpoczęła działalność w 1997 roku z 27 sklepami. Dziś to już ponad 280 nowoczesnych oddziałów w całej Polsce i ponad 2,5 mld obrotów netto rocznie. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln klientów. Obecnie POLOmarket zatrudnia 5500 osób

 

www.polomarket.pl

 

 

 

VARUS (UKRAINA)

Pierwszy sklep sieci powstał w 2003 r. w Dnieprze na Ukrainie. Obecnie sieć obejmuje 65 supermarketów w 13 miastach Ukrainy  m.in. Dniepra, Kijowa, Zaporoża. Współwłaściciel firmy Varus jest również właścicielem korporacji "Olvia", zajmującej się m.in. agrobiznesem -   uprawą warzyw szklarniowych i sprzedażą ich pod marką "Smak lata".

 

www.varus.ua/uk

 

 

 

ŻABKA

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, codziennie zaspokajająca potrzeby milionów klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała swoją pozycję lidera w segmencie nowoczesnych udogodnień. Ideą działania sieci jest bliskość i wygoda dla klientów, którzy w ponad 8 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług lub zjeść szybką gorącą przekąskę serwowaną w ramach Kawiarni Żabka.

www.zabka.pl

kolejne potwierdzenia w toku......

SIECI HANDLOWE 2019

SIECI HANDLOWE, KTÓRE POTWIERDZIŁY SWÓJ UDZIAŁ W SPOTKANIACH FRESH MARKET 2019

ALMI

Jedna z wiodących sieci handlowych w Republice Białorusi. Obecnie obejmuje 39 punktów handlowych, w tym: 13 sklepów spożywczych i  25 supermarketów.  Do obsługi własnej działalności firma używa swojego centrum logistycznego o powierzchni 10 151,4 m kw., znajdującego się w mieście Smalawiczy,  w obwodzie mińskim.  Pod koniec 2016 r. Unifood, białoruski właściciel sieci ALMI, przejął franczyzę holenderskiej sieci detalicznej SPAR International.  

https://almi.by/

ARHELAN

Pierwszy market sieci powstał w Bielsku Podlaskim w 1995 roku. W  następnych latach sukcesywnie otwierane były kolejne placówki na terenie woj. podlaskiego. W 2007 roku działalność handlowa sieci została poszerzona na woj. warmińsko-mazurskie, a w 2018 na woj. mazowieckie.  Obecnie sieć Arhelan posiada 93 marketów w 52 miejscowościach. Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z Alkoholami Świata,  oferujące herbatę w wielu wyszukanych smakach, duży wybór kaw na wagę oraz alkohole z różnych zakątków świata.

https://www.arhelan.com.pl/

BILLA CZECHY

Jest częścią grupy REWE International AG. Na rynku czeskim działa od 1990 roku. Obroty firmy wynoszą 22,6 miliarda CZK, 215 sklepów i 6000 pracowników, dzięki czemu BILLA jest liderem na rynku supermarketów. Przy średniej powierzchni sprzedaży wynoszącej 900 m2 oferuje szeroki wybór produktów znanych i marek własnych. Duży nacisk kładziony jest na świeży asortyment, taki jak delikatesy, ciastka, owoce i warzywa, produkty mleczne, mięso i produkty schłodzone.  

https://www.billa.cz/

CARREFOUR

Carrefour rozpoczął działalność w Polsce w 1997 roku, otwierając swój pierwszy hipermarket w Łodzi. Obecnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce  niemal 900 sklepów w  pięciu formatach: 89 hipermarketów, 150 supermarketów, niemal 600 sklepów osiedlowych oraz specjalistycznych. Carrefour jest  właścicielem i zarządcą 45 centrów i pasaży handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, centrów logistycznych i przeładunkowych  oraz 43 sieci stacji paliw, jak też 5 magazynów centralnych obsługujących sieć logistyczną w Polsce. Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która powstała w 1959 roku w Annecy we Francji. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 1973 roku wchodząc na kolejne rynki. Carrefour jest obecny w takich krajach jak Hiszpania, Włochy, Belgia, Rumunia, Brazylia, Argentyna, Chiny czy Tajwan.

https://www.carrefour.pl/

DINO POLSKA

To najszybciej rozwijająca się sieć supermarketów proximity w Polsce. Obecnie liczy  ponad 900 sklepów, zlokalizowanych   głównie w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach wygodnie dostępnych dla klientów w województwach:  wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim i pomorskim.

https://marketdino.pl/

EVROOPT
Evroopt, której właścicielem jest firma Evrotorg, to największa sieć handlowa na Białorusi. Pierwszy sklep tej marki powstał w 2005 roku w Mińsku. Obecnie sieć liczy  930 sklepów, co stanowi  41% udziału rynku w tym kraju. 10% ludności Białorusi codziennie robi zakupy w sklepach Evroopt. Kupcy z tej sieci handlowej, planują nawiązanie współpracy handlowej z dostawcami warzyw, roślin i kwiatów.

https://evroopt.by

FRAC

Sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, z dominującym polskim kapitałem. Działa od 1994 roku, kiedy to powstał pierwszy sklep - w Krośnie przy ul. Czajkowskiego. Priorytetami FRAC są jakość, świeżość i profesjonalna obsługa. Oferta sklepów ma zaspokoić najbardziej wyszukane potrzeby wszystkich konsumentów. Supermarkety marki zlokalizowane są  na terenie województw: podkarpackiego, małopolskiego, mazowieckiego i śląskiego.

http://frac.fracmarketing.usermd.net/

GIPPO

GIPPO zarządza 17 placówkami w formacie hipermarketów (9 sklepów) i supermarketów (8) zlokalizowanych w Mińsku, Homlu Mohylewie oraz Witebsku  i nieustannie się rozwija. Jest właścicielem sieci Belmarket, liczącej 68 hipermarketów w 13 miastach Białorusi, jak również centrum handlowego „Momo” w Mińsku. Podstawą asortymentu sklepów są świeże, wysokiej jakości produkty.

https://gippo.by/

INTERMARCHE

Franczyzowa sieć supermarketów spożywczych, działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Do Grupy należą także supermarkety Bricomarché ‘dom i ogród’. W całej Polsce istnieje ponad 230 sklepów tej  sieci i cały czas uruchamiane są nowe, zgodnie ze specyfiką rynku lokalnego.

https://intermarche.pl/

LINELLA

Sieć sklepów założona w 2001 r. w Republice Mołdowy. Jest promotorem nowoczesnego handlu w tym kraju. Obejmuje 90 supermarketów na terenie całej Mołdowy. Zarządza centrum dystrybucyjnym zlokalizowanym w stolicy Kiszyniowie. Planuje otworzyć jeszcze 12 placówek do końca roku. Sieć poszukuje nowych dostawców świeżych owoców i warzyw.

https://www.linella.md/

MAKRO

Najnowocześniejsza, samoobsługowa hurtownia gastronomiczna i hurtownia artykułów biurowych dla przedsiębiorców i ludzi biznesu. MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych. Klientom oferuje  produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Pierwsza polska hala MAKRO powstała w 1994 roku w Warszawie. Dziś działa 29 placówek na terenie całej Polski.  

https://www.makro.pl/

MAXIMA GROUPE

Największa Litewska spółka kapitałowa w krajach bałtyckich, międzynarodowa firma działająca w pięciu krajach. Pod koniec 2018 r. grupa była operatorem 1059 sklepów, z czego 507 znajdowało się w Polsce (sklepy Aldik, Sano, Stokrotka), pozostałe znajdowały się na Litwie, Łotwie, Estonii, w Bułgarii. Grupa zarządza również sklepami franczyzowymi. W 2019 r. grupa planuje otworzyć łącznie od 120 do 140 nowych sklepów. Większość nowych placówek ruszy w Polsce, choć otwarcia planowane są również w krajach bałtyckich i Bułgarii.

https://www.maxima.lt

 

NASZ SKLEP

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 r. jako odpowiedź na działania wielkopowierzchniowej zagranicznej konkurencji. Działa  w imieniu 3500 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium Nasz Sklep, Delikatesy Sezam oraz Express. Swoim zasięgiem obejmuje 12 województw: lubelskie, małopolskie, łódzkie, podkarpackie, wielkopolskie, śląskie, świętokrzyskie, opolskie, dolnośląskie, mazowieckie, pomorskie, zachodniopomorskie.  Nasz Sklep posiada także 45 sklepów własnych pod szyldami: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium i Livio. Większość sklepów własnych działa na terenie województwa podkarpackiego. Pozostałe są zlokalizowane w województwach: lubelskim, śląskim oraz pomorskim. owe na terenie centralnej i południowo–wschodniej Polski.

https://www.nasz-sklep.pl/

PIOTR I PAWEŁ

Pierwszy sklep sieci powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś i jej synów Piotra i Pawła, przy ulicy Głogowskiej w Poznaniu.  Obecnie Piotr i Paweł jest powszechnie znany w całej Polsce, ma swój sklep w każdym województwie i jest jedyną tak dużą polską siecią supermarketów. Sieć posiada obecnie 138 placówek. W 2016 roku otrzymała tytuł Marketu Roku w kategorii „Najlepsza oferta produktów świeżych”.

https://www.piotripawel.pl/

PGS

Polska Grupa Supermarketów  obejmuje 600 sklepów samoobsługowych w Polsce zlokalizowanych w województwach mazowieckim, podlaskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, śląskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, łódzkim, lubelskim i małopolskim. Zrzesza niezależnych detalistów - polskie sieci lokalne. W styczniu 2013 roku, we współpracy z firmą ET Logistik, firma uruchomiła  w podwarszawskim Pruszkowie magazyn centralny o powierzchni ponad 2500 m kw.

https://www.pgs.net.pl/

 

SANTA  

Białoruska sieć Santa obejmuje sklepy pod znakami towarowymi Santa, Fish & Fish i Santa & Cash.  W 2018 roku sieci SANTA i Rublovski połączyły się, tworząc sieć handlową pod nazwą SANTA. Obecnie posiada ona ponad 156 sklepów na Białorusi, przede wszystkim w regionie brzeskim. Główną działalnością SP Santa Impex Brest LLC jest handel hurtowy i detaliczny oraz  spedycja (transport drogowy towarów, w tym międzynarodowy).

https://santa.by/

 

SPAR BIAŁORUŚ

Jedyna duża międzynarodowa sieć detaliczna obecna na Białorusi. Do 2020 r. SPAR obiecuje otworzyć 60 sklepów w Mińsku, Grodnie, Homlu, Brześciu i innych miastach.

SPAR Z OBWODU KALININGRADZKIEGO

Pierwszy sklep SPAR w Obwodzie Kaliningradzkim został otwarty w 2014 roku w Kaliningradzie. Obecnie sieć na tym terenie jest reprezentowana przez placówki w formatach SPAR, EUROSPAR, INTERSPAR i SPAR Gourmet.  W Obwodzie Kaliningradzkim funkcjonuje ponad 40 placówek. W supermarketach prezentowane są towary najlepszych lokalnych dostawców i wybitnych europejskich producentów. Są to środki spożywcze, napoje, artykuły gospodarstwa domowego, produkty własnej produkcji.

https://spar.ru/

STOKROTKA
 
Polska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych. Stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Przedsiębiorstwo powstało w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku. Pod względem liczby sklepów Stokrotka należy do grona największych sieci detalicznych w Polsce. Liczy ponad 500 sklepów.

Tavria-V

Tavria-V jest jedną z najpopularniejszych sieci handlowych na Ukrainie. Spółka ma w swoim posiadaniu ponad 90 supermarketów i hipermarketów. Każdego dnia ponad milion osób odwiedza obiekty handlowe należące do Tavria-V. Przedstawiciele sieci handlowej planują podczas Fresh Market 2019 nawiązać współpracę handlową z dostawcami warzyw i owoców.

http://www.tavriav.ua/

 

VARUS

Pierwszy sklep sieci powstał w 2003 r. w Dnieprze na Ukrainie. Obecnie sieć obejmuje 65 supermarketów w 13 miastach Ukrainy  m.in. Dniepra, Kijowa, Zaporoża. Współwłaściciel firmy Varus jest również właścicielem korporacji "Olvia", zajmującej się m.in. agrobiznesem -   uprawą warzyw szklarniowych i sprzedażą ich pod marką "Smak lata".

https://varus.ua/uk

ALC ,,VITALUR"

Została założona w 1995 roku,  a obecnie zajmuje wiodącą pozycję w handlu detalicznym Białorusi. Obejmuje ponad 50 sklepów o różnych formatach. Firma współpracuje bezpośrednio z dostawcami z Hiszpanii, Holandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Islandii, Finlandii, Polski, Litwy, Łotwy, Chin, Turcji, Egiptu, Ameryki Południowej i Azji, dzięki czemu oferuje świeże owoce, warzywa i ryby w najlepszych cenach.  

https://vitalur.by

ŻABKA

Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 21 lat obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 5,7 tys. placówkach mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług czy zjeść szybką przekąskę na ciepło w kąciku gastronomicznym Żabka Café.

https://www.zabka.pl/

 

Partnerzy